INFORMACIÓ FAMÍLIES INICI 3a AVALUACIÓ

Benvolgudes famílies:

Tot l’equip directiu i el professorat del centre esperem que tingueu bona tornada d’aquestes vacances tan diferents.

A partir de les darreres instruccions d’educació us volem transmetre les següents informacions:

– El curs no s’ha acabat, seguirem fent classes a distància.

– El calendari escolar no es modifica, excepte 2n batxillerat. Hi haurà avaluació ordinària al juny i extraordinària al setembre.

– El calendari actual de recuperació d’assignatures pendents d’altres cursos queda anul·lat.

No sabem quan tornarem a les classes presencials. No ho decideix la Conselleria d’educació, ho decideix el Govern.

– El professorat seguirà donant tasques amb diferents continguts de la matèria adaptant-se a cada grup i alumnat.

– Si teniu problemes d’ordinador o connexió a internet, contacteu amb tutoria o cap d’estudis. La Conselleria no ens ha proporcionat ordinadors ni targetes SIM per batxillerat. Quan les rebem us informarem.

– El professorat dels departaments del centre es reunirà aquesta setmana per adaptar, planificar i concretar les modificacions de les programacions de cada matèria que s’aplicaran en el nostre centre. Us informarem via Gestib i pàgina web del centre.

– Les notes del primer i segon trimestre que ha obtingut l’alumnat seran la base de l’avaluació del curs 19-20.

– Les tasques que es facin en període de distància seran per pujar la nota.

– La repetició o no del curs es farà en base d’aquest resultats finals, aplicant els criteris i la valoració individual de cada alumne.

Qualsevol dubte estem a la vostra disposició.

Atentament,

Equip directiu